8. 6. 2011

Zkouška ZZO Jindřichův Hradec Paní rozhodčí Ing. Jana Hořejší.
Já, Sára, Nero a Fany s páníčkama a s cvičitelkou Hankou z Milevska jsme vyrazili na zkoušku ZZO.
Páníček byl trochu nervozní, protože Já poslušnost zvládnu, ale aport, pro ten doběhnu a už ho nechci dát, protože je můj. Ale zvládl jsem to na 50 bodů. Ten aport a při odložení nás tam otravoval roj včel. Páníček na mě přísně koukal, abych je nechal.
Příště někde zmáknu ZOPku.
FOTO 29.5.2011

Knížecí Rybník
Klubová výstava, posuzovala paní rozhodčí z Německa. Zase jsem získal známku výborná.
Potkal jsem tam taťku Goresche, tetu Carol a strejdu Dantese.
FOTO 14.5.2011

Dneska se páníček dozvěděl, že nebudem dělat zkoušku ZOP, ale ZZO. Tak jsem Já, Sára, Fany a Nero cvičili z náhubkem, to se nám nikomu nelíbilo
FOTO 12.5.2011

O velikonocích jsem vyrazil s páníčkem do Českých Budějovic na mezinárodní výstavu. Panu rozhodčímu ze slovenska (Ing. Matyáš) Jsem se líbil dostal jsem výbornou. To dostalo 6 pejsků ze 14. Už jsem byl vystavován mezi dospělými psi ve třídě otevřené.
FOTO 24.4.2011

Teď občas chodím na procházky s kočárkem do naší smečky přibyl další člen Víteček
FOTO 16.4.2011

„Brusík má narozeniny mi máme přání jediný štěstí zdraví …“
Dostal jsem dort, říkali tomu sulc, byla to mňamka.
FOTO 20.2.2011

1 komentář:

  1. Strýček Dredík a spol.: Gratulujeme k úspěšnému zdolání zkoušky ZZO a držíme palce na ty další!!! :) Pozdrav z Krkonoš pro páníčky a podrbání kožíšku pro Brusíka! Někdy zase naviděnou :)
    www.charon-dread.net

    OdpovědětVymazat