6. 7. 2009

Když mi bylo 8 týdnů, přijeli si pro mne můj nový pán s paničkou, a seznámili mne s mým novým domovem. První noc jsem spinkal u nich v domečku, a pak už jsem bydlel v mém domečku:-). FOTO 17.4.


První dny v novém domově jsem se seznamoval se zahradou a okolím. FOTO 18.4. A 20.4.


Na procházce jsem potkal zvláštní velká zvířátka. Musel jsem si je očuchat a seznámit se s nimi. FOTO 27.4.


Navštívil jsem pana doktora. za to, že jsem byl hodný, jsem za odměnu dostal přečíst si časopis a takhle to dopadlo.    FOTO 28.4.


Takhle řádím na zahradě, na večer na procházce jsem seznámil s dalšími zvířátky- se služebním psem a telátkem u pána v práci.  FOTO 29.4 a 1.5


Jestli chcete vidět, jak jsem se s pánem vážil, pak jsem mu ukradl jeho botu, a jak umím paniččce pomáhat ve skleníku, tak se podívejte na FOTO 10.5.


Stále poznávám něco nového, tentokrát jsem sekal zahradu, a pak jsme si hrál s paničkou.  FOTO 18.5.


Jsou mi 3 měsíce, a snaží se mne vyfotit, jsem to ale neposeda. K tří měsíčním narozeninám jsem dostal prasečí ucho, mňam, to byla dobrůtka. FOTO 20.5.


Rád si s paničkou dávám kafíčko u krbu, a ona si pak se mnou za odměnu hraje. FOTO 21.5.


Další nová hračka, koště, to je věc:-)
Vyjeli jsme na výlet na skály nad řeku Vltavu, zašli jsme se i vykoupat do potoka a na večer jsme navštívili pana doktora a on mi píchnul injekci. řekl, že jsem kňoura, protože se mi to vůbec nelíbilo. Doma mne pak musela utěšit další členka mé smečky. FOTO 23.5.-24.5.

Žádné komentáře:

Okomentovat