17. 8. 2010

I.výstava můj den. Nejprve jsem si myslel,že jedeme do školičky (cvičák) v Milevsku, ale mi jen kolem projeli. Dorazili jsme k velkému rybníku. Tady bylo pejsků, tolik najednou jsem ještě neviděl. Byl jsem z toho trochu paf. Protože byl páníček u mě tak jsem hezky ukazoval zuby, běhal dokola a hezky postál. Takový jeden pán si mne prohlížel. A zase jsme běhali až jsme zbyli 4. Prý že postupuji do finále a to bude odpoledne.
Potkal jsem se s taťkou, když mě uviděl tak na mě zavrčel, uplatňoval otcovskou autoritu. Vyfotil jsem se s taťkou Coreschem a tetou Carol. Taky jsem viděl strejdu Dantese.
Pak přišlo finále, běhali jsme zase dokola. Pořád jsme se oba usmívali, já po očku hledal paničku.
A prý je to velký úspěch skončil jsem druhý-V2
FOTO 15.5.2010

Pózuji doma
FOTO 13.5.2010

Vyrazil jsem s našimi do Českých Budějovic na průzkum, jak to vypadá na výstavě.
FOTO 25.4.2010

Měl jsem na návštěvě Daxíka. Myslel si, že je starší, tak si trochu dovoloval, ale na mě si nepřijde
FOTO 24.4.2010

Užívám si jarního sluníčka, doma, na vycházce
FOTO 19.4.2010

Takhle se spinká u záhonu a teď mi to zatarasili. Musím vedle.
FOTO 17-18.4.2010

Žádné komentáře:

Okomentovat