28. 10. 2009

Už je mi 8 měsíců, moje míry jsou 34,5 kg, 63 cm, a když se postavím na zadní, tak jsem skoro velký jak páníček, a dokonce dosáhnu i na balkón, to jsem ale chlapák. A podzim už je tu a je náročný, s páníčkem připravuji dříví na zimu, s paničkou zazimovávám skalku. FOTO 21.10.-26.10.

To bylo řečí, že budu jen venku a už smím i domů:-) FOTO 2.10.

Sem chodím do školičky (cvičák). Mám zde spoustu kámošů, ale stejně nejvíc kamarádím s Maxíkem, dokonce jsme spolu vyrazili i do restaračního zařízení na jedno :-)(abychom se prý uměli chovat ve společnosti) FOTO 22.9.

A takhle mi to sluší v 7. měsících. FOTO 21.9.

Čas letí, už je mi půl roku. Už můžu baštit i jogurt, mňam. A s vodou jsem velký kamarád, nějak se schladit v srpnu musím. FOTO 21.8.

Léto v plném proudu, sluníčko hřeje, a já mám vlastní bazén. Voda, to je paráda. FOTO 15.8.

Vyrazili jsme na houby, a hádejte, kde jsem skončil v tom horku, v řece. A dokonce jsem tam potkal i kamaráda. FOTO 21.7.

Sem chodí se mnou páníček nejraději na procházku. A hádejte proč. No přeci v dálce  vidí svou rodnou vesnici Mezihoří. FOTO 20.7.

Pohoda, klídek, tabáček jsem ale ještě nezkusil:-) FOTO 6.7.

Žádné komentáře:

Okomentovat