21. 2. 2010

Páníček mě dneska vážil a měřil. Vážím 36kg a měřím 66cm v kohoutku ATaké jsem pozoval,aby bylo vidět jaký jsem krasavec FOTO 21.2.2010

Můj velký den je mi 1 rok. Ráno jsem strávil na cvičáku s kamarády na procházce. Odpoledne mi přála moje smečka, páníček,panička, Vráťa, Terka,Vojta a z takové krabičky na mě mluvila Miru a Martin. Měl jsem se, dostal jsem spoustu dárku FOTO 20.1.2010

Sněhu je víc a víc, mě to nevadí, kdo je vysoko vidí daleko. Páníček mi pořídil "strážní boudu",abych nelehal na zemi u dvířek. Jsem spolehlivý hlídač a nic mi neunikne.
Odpolední procházka okolo zasněžené Krásné Hory. Chodím každý den. Mám to moc rád.
FOTO 6.2.2010

Dneska jsem se jel podívat za kamarády do Milevska. Bylo -10°C, ale mě to nevadilo.
FOTO 23.1.2010


Napadlo něco bílého,prý sníh.S Martinem jsme v tom řádili. Páníček to pořád uklízel, tak jsem mu pomáhal. FOTO 10.1.2010

1 komentář:

  1. Brusíkovi blahopřeje k prvním narozeninám mamina Meryna a všichni z Ústí.
    P.s. koukáme, že nacvičujete výstavní postoj, tak hurá někam na výstavu :-)

    OdpovědětVymazat